Pentru a aplica o semnătură electronică într-un document PDF cu câmp de semnătură electronică, procedați astfel:
- Utilizând Adobe Reader DC, deschideţi documentul pe care doriți să îl semnați electronic.
- Completați datele din document și dați click pe câmpul de semnătură electronică.

- Din fereastra care apare, selectaţi certificatul dumneavoastră digital şi efectuaţi click pe butonul Sign.
NOTĂ: Dacă aveţi mai multe certificate, dați click pe săgeata din dreapta numelui pentru a selecta certificatul pe care doriți să îl folosiți pentru semnarea documentului. Asigurați-vă că în câmpul Issued by (Emis de) apare certSIGN Qualified CA Class 3 G2.

- În fereastra următoare, vi se va solicita să salvaţi documentul şi să introduceţi PIN-ul certificatului.

- După introducerea PIN-ului, semnătura electronică va apărea în câmpul de semnare.
OBSERVAȚIE: Începând cu versiunea 2015.020.20039, Acrobat Reader DC are o interfaţă modificată şi un nou mod de selectare a certificatului. După ce dați click în câmpul de semnare, procedați astfel:
- Din fereastra Sign with a Digital ID, selectați certificatul de tip Windows Digital ID şi dați click pe butonul Continue.

- În fereastra următoare, dați click pe butonul Sign, apoi alegeți locul unde se va salva documentul şi introduceți codul PIN.
