Accesarea dispozitivului și schimbarea codului PIN

Accesul la token se face pe baza unui cod PIN. Codul este tipărit în scrisoarea primită de la certSIGN. Vezi exemplu... (se deschide într-o filă nouă)

Din motive de securitate, se recomandă schimbarea acestui cod PIN imediat ce intraţi în posesia dispozitivului, astfel:

1. Conectaţi dispozitivul Oberthur la calculator.

2. Accesaţi aplicaţia AuthentIC Manager din: Start -> Programs -> AuthentIC Webpack v4 -> AuthentIC Manager.

3. În fereastra care se deschide introduceţi codul PIN al token-ului şi apăsaţi butonul Log In.



Dacă în fereastra de mai sus, nu apare câmpul pentru introducerea codului PIN, este posibil ca serviciul smart card să nu fie pornit. Pentru a-l porni, urmaţi acești paşi Vezi mai mult...



4. Efecutaţi click pe fila Passphrase,

5. În câmpul Current passphrase, introduceţi parola curentă a dispozitivului (cea din scrisoarea primită de la certSIGN, din câmpul numit Codul PIN aferent dispozitivului dumneavoastră criptografic),

6. Introduceţi noua parolă, care trebuie să întrunească cerinţele unei parole complexe (minim 6 caractere, litere mari şi mici, cifre şi caractere speciale) în câmpul New passphrase.

7. În câmpul Retype new passphrase introduceţi din nou această nouă parolă şi apoi efectuaţi click pe butonul Change.



8. Fereastra de mai jos anunţă schimbarea cu succes a PIN-ului.

Suport
Acest site folosește cookies. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra utilizării cookie-urilor. Detalii

uti
Copyright 2016 certSIGN. Toate drepturile rezervate.
Codul de practici şi proceduri (pdf) | Politica de certificare (pdf) | Protectia datelor personale | Testimoniale