Accesarea dispozitivului şi schimbarea codului PIN

Accesul la token se face pe baza unui cod PIN. Codul este tipărit în scrisoarea primită de la certSIGN. Vezi exemplu... (se deschide într-o filă nouă)

Din motive de securitate, se recomandă schimbarea acestui cod PIN imediat ce intraţi în posesia dispozitivului, astfel:

1. Conectaţi dispozitivul Gemalto Classic V2 la calculator.

2. Efectuaţi click pe Start, All Programs, Gemalto, Classic Client şi apoi pe Classic Client Toolbox.

3. În fereastra Classic Client Toolbox efectuaţi click pe butonul Card Administration.



4. În următoarea fereastră selectați Pin Management, iar din partea dreaptă a feretrei selectaţi Change PIN și apoi Next



5. În fereastra PIN Management introduceţi parola curentă a dispozitivului (cea din scrisoarea primită de la certSIGN, din câmpul numit Codul PIN aferent dispozitivului dumneavoastră criptografic) în câmpul Current PIN

6. În câmpul New Pin introduceţi noua parolă, ce trebuie să întrunească cerinţele unei parole complexe (minim 6 caractere). În câmpul Confirm New PIN introduceţi din nou această nouă parolă şi apoi efectuaţi click pe butonul Change PIN.



7. În fereastra următoare efectuaţi click pe butonul OK.

Suport
Acest site folosește cookies. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra utilizării cookie-urilor. Detalii

uti
Copyright 2016 certSIGN. Toate drepturile rezervate.
Codul de practici şi proceduri (pdf) | Politica de certificare (pdf) | Protectia datelor personale | Testimoniale